Het kan zijn dat je er samen met onze begeleider/behandelaar (of diens leidinggevende) niet uitkomt of je wilt de klacht niet bespreken met de degene op wie de ontevredenheid betrekking heeft. In beide gevallen is er de klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en onpartijdig. Hij of zij vangt klachten op, geeft voorlichting, advies en bemiddelt - indien nodig - tussen jou en MET ggz. De klachtenfunctionaris brengt geen kosten in rekening.
Postbus 21
6040 AA Roermond
info@metggz.nl
Contact met de klachtenfunctionaris
Contact met klachtenfunctionaris
Bereikbaarheid van de klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris mevrouw van Hoef is bereikbaar via het mailadres: klachtenfunctionaris@metggz.nl of telefonisch via het nummer: 06-50499733.
De klachtenfunctionaris is te bereiken op dinsdag, donderdag en vrijdag. Mocht zij telefonisch niet bereikbaar zijn, dan kun je een boodschap inspreken, dan belt mevrouw van Hoef je uiterlijk binnen één week terug.
Bij langdurige afwezigheid (bijvoorbeeld tijdens vakantie) is er een vervangend klachtenfunctionaris beschikbaar.
Twijfel je of het een klacht is?
Het kan zijn dat je twijfelt of het wel een klacht betreft. Ook dan kun je contact opnemen met de klachtenfunctionaris. Hij/zij geeft meer informatie en bespreekt of het een klacht betreft of niet. Is dit niet het geval, dan bespreek hij/zij samen met jou waar je mogelijk terecht kunt.